Audio-Technica ATH-M50

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Audio-Technica ATH-M50 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

HiddePower 16-02-2014
Geschreven voor: Audio-Technica ATH-M50

Een jaar geleden zocht ik een koptelefoon voor weinig geld, met hoge geluids kwaliteit. Na 2 daagjes zoeken vond ik mn match :)

Ik heb de M50 al ongeveer een jaar nu, en ik moet zeggen: Ze zijn geweldig. Ja, het zijn misschien niet de meest mooie koptelefoons, maar daar moet je ze niet voor kopen. Je moet ze kopen voor hun magische geluidskwaliteit. Wat voor deze prijs, ongeëvenaard is. Het lijkt alsof de muziek voor je wordt gespeeld. Ik heb ze dus nu al een jaar en nog ben nog geen krasje tegen gekomen. De duurzaamheid is dus uitstekend. Hij zit als gegoten doordat hij uiterst flexibel is.

Dit is dus een perfecte koptelefoon voor iemand die niet zozeer het gaat dragen als accessoire, maar die een heldere, duurzame koptelefoon wil, voor een geweldige prijs. Ik kan je beloven dat geen spijt krijgt van je aankoop!